Handelsbetingelser

Betaling

Games modtager betaling med Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard og MobilePay. Der pålægges intet gebyr ved betaling.

Betalingen for din ordre vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK og er inklusiv dansk moms.

Er du kunde uden for EU, fratrækkes dansk moms din ordre.

Games bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at vi ikke kan aflæse dine informationer. Disse vil heller ikke blive videregivet til 3. part.

 

EAN køb

Du kan handle med EAN nummer på gamesweb.dk.

Ved betalingsmodulet indtastes EAN nummeret i den dertilhørende rubrik. Varen vil blive afsendt hvortil du ønsker det, og faktureres elektronisk via EAN systemet. 
 

Levering

Games afsender pakker med GLS. Der afsendes pakker mandag-fredag (med undtagelse af helligdage). Du kan følge din pakke med det track and trace nummer, du modtager i en mail ved afsendelsen af pakken.

Vores pakker sendes så vidt muligt i genbrugskasser for at skåne miljøet.

Spor din pakke sendt med GLShttps://gls-group.com/DK/da/find-pakke

 

Afhentning

Når du afgiver din bestilling, kan du vælge at afhente din ordre i en af vores butikker.

Hvis du bestiller en hverdag inden kl. 15:00, og varen er på lager i den pågældende butik, vil varen ofte være klar til afhentning inden for få timer.

Vær opmærksom på, at webshoppen er tilknyttet vores lager i København. Når du bestiller til afhentning i Aarhus, kan der derfor gå op til seks dage, før ordren er klar til afhentning.

Vent derfor altid, til du har modtaget en mail om, at din ordre er klar til afhentning.

Fortrydelsesret

Hos Games giver vi 1 års bytte- og returret. Perioden regnes fra den dag, du modtager ordren.

Du kan bytte og returnere alle varer i begge vores butikker. Ønsker du at sende varen retur, afholder du selv returneringsomkostningerne.  

Webshop
Ved returnering af varer købt på gamesweb.dk medbringes eller vedlægges ordrenummer. 

Butik
Ved returnering af varer købt i en af vores butikker medbringes eller vedlægges kvitteringen for købet.  

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet. 

Webshop
Ønsker du at reklamere over et produkt købt på gamesweb.dk, bedes du rette henvendelse til os på info@gamesweb.dk.

Butik
Ønsker du at reklamere over varer købt i en af vores butikker, skal du medbringe den pågældende vare samt kvitteringen for købet. Ved indlevering af en reklamation bestræber vi os på at løse problemet med det samme, men i enkelte tilfælde ser vi os nødsaget til, at beholde varen til nærmere undersøgelse.

Varens stand, når den returneres

Varen skal returneres i original stand og emballage.

Returnering

Al returnering sendes til:
Games
Skindergade 33
1159 København K

 

Refundering

Hvis der er aftalt refusion, returneres det aftalte beløb tilbage til det kort, der blev brugt ved betaling. Såfremt der ikke blev betalt med kort, bedes du sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

 

Kan jeg være sikker på at varen er på lager?

Vores hjemmeside bliver opdateret dagligt for at sikre at de varer, der vises, er på lager. Men da gamesweb.dk er tilknyttet vores butikker i København og Aarhus, tager vi forbehold for, at varen kan blive udsolgt i løbet af dagen.  Du vil naturligvis få besked så hurtigt som muligt før en ordre afsendes, hvis en eller flere af dine købte varer skulle være udsolgt.

 

Klagemuligheder

Vi bestræber os altid på, at når du handler hos Games, skal det være en god oplevelse og du skal som kunde være tilfreds.

Er du ikke tilfreds med en vare købt hos Games, er du velkommen til at kontakte os telefonisk på +45 2988 1191 eller på mail info@gamesweb.dk.

Har du brug for at have andre instanser ind over din klagesag, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Læs mere på http://forbrug.dk.

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores-mailadresse: info@gamesweb.dk

 

Dine rettigheder som forbruger:

Læs mere her om dine rettigheder som forbruger på forbrugersikkerhed.dk/